Viaplay na komputerze PC lub Mac
Dowiedz się więcej o tym, jak rozpocząć streaming na komputerze PC lub Mac za pomocą przeglądarki
Safari na macOS
Wymagania systemowe
OS: macOS High Sierra (12.01) lub nowsze
Obsługiwane funkcje
- Obsługiwane rozdzielczości wideo: do UHD/4K (zależnie od urządzenia)
- Wsparcie audio: Dolby Digital Plus/AAC
- Udoskonalone wsparcie dla słuchawek: Apple Spatial Audio
- Sport na żywo 50 kl./s: tak
- Powtórki: tak
- Przewijanie na żywo: tak
- Napisy: tak
- Obsługa wielu języków: tak
- Przesyłanie treści: Apple Airplay
Microsoft Edge w systemie Windows 10/11
Wymagania systemowe
OS: Windows 10/11
Obsługiwane funkcje
- Obsługiwane rozdzielczości wideo: do UHD/4K (zależnie od urządzenia)
- Wsparcie audio: Dolby Digital Plus/AAC
- Udoskonalone wsparcie dla słuchawek: tak (informacje można znaleźć na stronach pomocy producenta)
- Sport na żywo 50 kl./s: tak
- Powtórki: tak
- Przewijanie na żywo: tak
- Napisy: tak
- Obsługa wielu języków: tak
- Przesyłanie treści: Google Chromecast
Google Chrome lub przeglądarki oparte na Chrome
Wymagania systemowe
OS: OS X 11.6/Windows 10 lub nowsze
Obsługiwane funkcje
- Obsługiwane rozdzielczości: do HD/720p
- Wsparcie audio: AAC
- Udoskonalone wsparcie dla słuchawek: nie
- Sport na żywo 50 kl./s: tak
- Powtórki: tak
- Przewijanie na żywo: tak
- Napisy: tak
- Obsługa wielu języków: tak
- Przesyłanie treści: Apple AirPlay/Google Chromecast (w zależności od systemu)
Więcej informacji na temat obsługiwanych funkcji Viaplay można znaleźć tutaj.
Powiązane artykuły
- W użyciu są już dwa strumienie Co zrobić, jeśli na Twoim koncie jest zbyt wiele równoległych streamów.
- Viaplay na kilku urządzeniach Dowiedz się więcej na temat zarządzania kilkoma urządzeniami streamingowymi na swoim koncie.
- Nie mogę odtwarzać treści Dowiedz się więcej o zarządzaniu problemami z odtwarzaniem treści – niezależnie od tego, z jakiego urządzenia korzystasz.
- Nie mogę się zalogować na Viaplay Co zrobić w razie problemów z logowaniem na Viaplay.