Viaplay na telewizorze LG Smart
Dowiedz się więcej o tym, jak rozpocząć streaming na telewizorze LG Smart
Obsługiwane modele
Model 2015 lub nowszy z systemem WebOS TV 2 lub nowszym
W celu zapewnienia jak najlepszych wrażeń zalecane są modele z 2018 roku lub nowsze
Pierwsze kroki
Pobierz aplikację Viaplay ze sklepu LG Smart TV App Store
Obsługiwane funkcje w modelach 2018 lub nowszych z systemem WebOS TV 4 lub nowszym
- Interfejs użytkownika Full HD: tak
- Obsługiwane rozdzielczości wideo: do UHD/4K (zależnie od urządzenia)
- Wsparcie audio: Dolby Digital Plus/AAC
- Sport na żywo 50 kl./s: tak
- Powtórki: tak
- Przewijanie na żywo: tak
- Napisy: tak
- Obsługa wielu języków: tak
Obsługiwane funkcje w modelach 2016-2017 z WebOS TV 3
- Obsługiwane rozdzielczości wideo: do HD/720p
- Wsparcie audio: AAC
- Sport na żywo 50 kl./s: tak
- Powtórki: nie
- Przewijanie na żywo: tak
- Napisy: tak
- Obsługa wielu języków: tak
Obsługiwane funkcje w modelach 2015 z WebOS TV 2
- Obsługiwane rozdzielczości: do HD/720p
- Sport na żywo 50 kl./s: nie
- Powtórki: nie
- Przewijanie na żywo: nie
- Napisy: tak
- Obsługa wielu języków: tak
Więcej informacji na temat obsługiwanych funkcji Viaplay można znaleźć tutaj.
Powiązane artykuły
- W użyciu są już dwa strumienie Co zrobić, jeśli na Twoim koncie jest zbyt wiele równoległych streamów.
- Viaplay na kilku urządzeniach Dowiedz się więcej na temat zarządzania kilkoma urządzeniami streamingowymi na swoim koncie.
- Nie mogę odtwarzać treści Dowiedz się więcej o zarządzaniu problemami z odtwarzaniem treści – niezależnie od tego, z jakiego urządzenia korzystasz.
- Nie mogę się zalogować na Viaplay Co zrobić w razie problemów z logowaniem na Viaplay.